Understanding consumers of food products / edited by Lynn Frewer, Hans van Trijp
ผู้แต่งร่วม: Frewer, Lynn [ed.]
| Van Trijp, Hans [ed.]
เลขเรียกหนังสือ: 659.113.25:339.166.82 U5 Language: English ข้อมูลการพิมพ์: Boca Raton : CRC, 2007 รายละเอียดตัวเล่ม: xxiv, 671 p. : tables, ill. ; 24 cm.ISBN: 084939144X; 9780849391446หัวเรื่อง: Consumer behavior![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
ชนิดของทรัพยากร | Location | Call number | Unit | สถานะ | Last seen | Copy No. | บาร์โค้ด |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
วว. เทคโนธานี | 659.113.25:339.166.82 U5 (Browse shelf) | กล่องที่ 56 | Available | 2018-08-31 | 1 | BE36533 |
Browsing วว. เทคโนธานี shelves, Shelving location: วว. เทคโนธานี Close shelf browser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
659.126 S9 International logos and trademarks 3/ | 659.132.21 P7 Print's best booklets & brochures : winning designs from print magazine's national competition/ | 659.21 รบบ ระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ ฉบับสมบูรณ์ = | 659.113.25:339.166.82 U5 Understanding consumers of food products / | 659.126:003.65 B7 Branding design | 659.126:003.65 B7 Branding : | 659.126:003.65 C3 Go logo!, a handbook to the art of global branding : |
There are no comments on this title.