Service quality : research perspectives / Benjamin Schneider and Susan S. White

โดย: Schneider, Benjamin
ผู้แต่งร่วม: White, Susan S.
เลขเรียกหนังสือ: 658.818 S3 Language: English ข้อมูลการพิมพ์: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2004. รายละเอียดตัวเล่ม: xiii, 185 p. : ill., tables ; 23 cm.ISBN: 0761921478 :หัวเรื่อง: Customer satisfaction -- Research | Customer services -- Management -- Research | Customer services -- Quality control -- ResearchGeneral note: Foundations for Organizational Science
    Average rating: 0.0 (0 votes)
ชนิดของทรัพยากร Location Call number สถานะ Last seen Copy No. บาร์โค้ด
Technical Book
วว. เทคโนธานี
658.818 S3 (Browse shelf) Available 2022-07-25 1 BE34926

There are no comments on this title.

to post a comment.
    Thailand Institute of Scientific and Technological Research
    35 Mu 3 Technopolis, Tambon Khlong Ha, Amphoe Khlong Luang, Pathum Thani 12120
    ☎ 0 2577 9000, 0 2577 9300