Packaging as an effective marketing tool / Bill Stewart
โดย: Stewart, Bill
เลขเรียกหนังสือ: 621.798 S7 Language: English ข้อมูลการพิมพ์: Surrey : Pira International, 1996 รายละเอียดตัวเล่ม: vii, 200 p. : ill; 22 cm.ISBN: 0749419881/หัวเรื่อง: Marketing![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
ชนิดของทรัพยากร | Location | Call number | Unit | สถานะ | Last seen | Copy No. | บาร์โค้ด |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
วว. เทคโนธานี | 621.798 S7 (Browse shelf) | กล่องที่ 8 | Available | 2018-08-31 | 1 | BE31569 |
Browsing วว. เทคโนธานี shelves, Shelving location: วว. เทคโนธานี Close shelf browser
![]() |
ไม่มีภาพปก |
![]() |
![]() |
ไม่มีภาพปก | ไม่มีภาพปก |
![]() |
||
621.798 S6 Fundamentals of packaging technology / | 621.798 S6 Fundamentals of packaging technology / | 621.798 S6 Mass transport & reactive barriers in packaging : | 621.798 S7 Packaging as an effective marketing tool / | 621.798 T6 Packaging construction Q & A : 100 questions and 100 answers / | 621.798 U5 Packaging for the small parcel environment | 621.798 U85 Unique packaging / |
There are no comments on this title.